• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Anso Facilitaire dienstverlening

Maakt het mogelijk

Terug naar overzichtspagina
085 750 99 99
  • Home
  • Maakt het mogelijk
    • Over ons
    • Onze mogelijkmakers
  • Diensten
    • Facilitaire dienstverlening
    • Specialistische schoonmaak
    • Verhuizingen
    • Lift- en roltrapreiniging
  • Referenties
  • Werken bij
    • Vacatures
  • Nieuws
  • Contact

Croonwolter&dros kiest Anso Facilitaire Diensten voor transport naar F-pier Schiphol

23 april 2020 By admin

Croonwolter&dros kiest Anso Facilitaire Diensten
voor transport naar F-pier Schiphol

Croonwolter&dros is de main contractor voor Schiphol Real Estate. In de praktijk betekent dit dat het bedrijf achttien grote vrachtstations van het vliegveld in onderhoud heeft. Van de werktuigbouwkundige installaties tot het sanitair en klimaatinstallaties, alles wordt door Croonwolter&dros geregeld. Ook heeft het bedrijf de verbouwing van de F-pier verzorgd. Voor het transport van materialen naar deze pier, maakte het bedrijf gebruik van Anso Facilitaire Diensten. Michel van Buuren, Projectleider Maintenance bij Croonwolter&dros, vertelt in dit interview alles over de samenwerking.

Transport en overslagpunt

Toen Croonwolter&dros de opdracht kreeg voor het verbouwen van de F-pier, ging de organisatie op zoek naar een bedrijf dat het transport van en naar de locatie kon verzorgen. “Door een collega werd ik getipt dat Anso Facilitaire Diensten veel op Schiphol werkt”, vertelt Michel. “Anso heeft voor ons verschillende transporten gedaan, waarbij materialen werden geleverd en soms ook weer afgevoerd. Daarnaast heeft Anso vlakbij het vliegveld een loods in Aalsmeer die wij konden gebruiken als overslagpunt. Dit werkt heel prettig, want daardoor konden we materialen laten leveren op afroep. Omdat het dichtbij is, zijn collega’s van mij ook verschillende keren in de loods geweest om bijvoorbeeld pakketten te labelen. Zo konden we gemakkelijk afstemmen wat er wanneer afgeleverd moest worden.”

Korte lijnen en leveringen volgens afspraak

Om projecten goed te kunnen managen, is het belangrijk dat leveranciers afspraken nakomen. Michel: “Ik heb veel ervaring met het managen van projecten waarbij je soms afhankelijk bent van vier of meer leveranciers die tegelijkertijd moeten leveren. Dit lukt niet altijd en dat betekent dat je het risico loopt dat er mensen stil komen te staan. Tijdens dit project op de F-pier heb ik veel contact gehad met Anso. De lijnen zijn kort en de communicatie rondom leveringen was altijd goed. Ze stonden niet zomaar ineens voor de deur en voor spoedklussen, dat gebeurde nog weleens, viel er altijd iets te regelen. Ook het feit dat Anso ‘just in time’ kon leveren vanuit de eigen loods was heel gemakkelijk. Bij een normaal transportbedrijf is dat toch moeilijker. Die moeten vrachtwagens vullen en zitten vast aan routes. We hebben heel prettig samengewerkt en ik sluit samenwerkingen in de toekomst dan ook zeker niet uit.”

Meer weten over wat Anso Facilitaire Diensten voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

Neem contact met ons op!

Contact opnemen

Word een mogelijkmaker.

    Bekijk alle vacatures

    Anso maakt het mogelijk.

    Neem contact op

    Anso

    Nieuwe Havenweg 10
    1216 BS Hilversum

    Nevenvestiging:
    Schinkeldijkje 16L
    1432 CE Aalsmeer

    Whatsapp met ons

    085 750 99 99
    info@anso.nl

    Menu

    • Home
    • Maakt het mogelijk
    • Referenties
    • Werken bij
    • Over ons
    • Contact

    Diensten

    • Specialistische schoonmaak
    • Facilitaire dienstverlening
    • Verhuizingen
    • Lift- en roltrapreiniging

    Vacatures

      Bekijk alle vacatures

      © Anso Facilitaire Diensten B.V. | Privacyverklaring

      Categorie: Nieuws

      Vorig bericht: « Voor het team van Anso Facilitaire Diensten is niets te gek
      Volgend bericht: Even voorstellen: Laura is verantwoordelijk voor de communicatie van vijf bedrijven »

      Copyright © 2023 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in