• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Anso Facilitaire dienstverlening

Maakt het mogelijk

Terug naar overzichtspagina
085 750 99 99
  • Home
  • Maakt het mogelijk
    • Over ons
    • Onze mogelijkmakers
  • Diensten
    • Facilitaire dienstverlening
    • Specialistische schoonmaak
    • Verhuizingen
    • Lift- en roltrapreiniging
  • Referenties
  • Werken bij
    • Vacatures
  • Nieuws
  • Contact

Wendy is VGWM Coördinator voor Brakel Wandsystemen, Werkplaatsinrichting én de Anso Groep

17 juni 2020 By admin

Wendy is VGWM Coördinator voor Brakel Wandsystemen,
Werkplaatsinrichting én de Anso Groep

Tien jaar geleden maakte Wendy Vet voor het eerst kennis met Anso Facilitaire Diensten. Als Service Medewerker werkte zij samen met ‘de jongens’ onder andere op Schiphol en stond zij in liften voor het uitvoeren van onderhoud. Na een studie Facility Management, een mooie reis en drie jaar ervaring als Facility Medewerker is Wendy sinds april terug in ons team als VGWM Coördinator. In dit interview vertelt zij enthousiast over deze nieuwe uitdaging.

Veiligheid, gezondheid, welzijn en milieu

Als VGWM Coördinator is Wendy binnen de groep het aanspreekpunt op het gebied van veiligheid, gezondheid, welzijn en milieu voor alle vijf de bedrijven: Brakel Wandsystemen, Brakel Werkplaatsinrichting, Anso Facilitaire Diensten, Anso Schilders en Anso Lift- en roltrapreiniging. “Via een gemeenschappelijke kennis ben ik tien jaar geleden bij Anso gestart als Service Medewerker en dit heb ik ongeveer een jaar gedaan”, vertelt Wendy. “Na een studie en een reis door Australië en Nieuw-Zeeland ben ik als Facilitair Medewerker gaan werken. De afgelopen jaren ben ik nog regelmatig benaderd door Anso, maar de laatste keer was precies het juiste moment. Ik was op zoek naar meer uitdaging en dit leek me een hele mooie kans! Ik krijg de vrijheid om mijn functie zelf in te vullen en dat vind ik heel tof.”

Waarborgen VCA-certificering

Alle bedrijven uit de Anso Groep en Brakel Wandsystemen zijn VCA-gecertificeerd. Wendy: “Om deze certificering te behalen en behouden, moeten we aan verschillende eisen voldoen. Dit is een belangrijk onderdeel van mijn werk. Zo ga ik er bijvoorbeeld voor zorgen dat medewerkers de benodigde certificeringen behalen, dat ladders en steigers regelmatig gekeurd worden en voer ik werkplekinspecties uit. Ik ben er niet geschikt voor om 36 uur achter een bureau te zitten, dus ik vind het lekker om een beetje buiten te kunnen ‘spelen’ en de verschillende locaties te bezoeken. Daarnaast organiseer ik minimaal één keer per maand een toolboxmeeting voor de medewerkers. Deze meetings zijn verplicht en gaan over onderwerpen rondom veiligheid. Soms is het best ingewikkeld om voor vijf compleet verschillende bedrijven te werken, want je kan bijna niets copy pasten. Maar die afwisseling maakt het juist ook heel leuk! Ik leer veel van alle collega’s en vind het fijn om wat voor anderen te kunnen betekenen. Voor vragen kan iedereen bij mij terecht!”

Neem voor meer informatie gerust contact met ons op.

Neem contact met ons op!

Contact opnemen

Word een mogelijkmaker.

    Bekijk alle vacatures

    Anso maakt het mogelijk.

    Neem contact op

    Anso

    Nieuwe Havenweg 10
    1216 BS Hilversum

    Nevenvestiging:
    Schinkeldijkje 16L
    1432 CE Aalsmeer

    Whatsapp met ons

    085 750 99 99
    info@anso.nl

    Menu

    • Home
    • Maakt het mogelijk
    • Referenties
    • Werken bij
    • Over ons
    • Contact

    Diensten

    • Specialistische schoonmaak
    • Facilitaire dienstverlening
    • Verhuizingen
    • Lift- en roltrapreiniging

    Vacatures

      Bekijk alle vacatures

      © Anso Facilitaire Diensten B.V. | Privacyverklaring

      Categorie: Nieuws

      Vorig bericht: « Projectleider Dirk: “Bij Anso Facilitaire Diensten regelen we álles.”
      Volgend bericht: Hans werkt al 25 jaar bij Anso Facilitaire Diensten: “Wij gaan verder waar anderen stoppen.” »

      Copyright © 2023 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in