• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Anso Facilitaire dienstverlening

Maakt het mogelijk

Terug naar overzichtspagina
085 750 99 99
  • Home
  • Maakt het mogelijk
    • Over ons
    • Onze mogelijkmakers
  • Diensten
    • Facilitaire dienstverlening
    • Specialistische schoonmaak
    • Verhuizingen
    • Lift- en roltrapreiniging
  • Referenties
  • Werken bij
    • Vacatures
  • Nieuws
  • Contact

Daan Hoppenbrouwers: “Door te luisteren, kan je de klant echt ontlasten.”

13 maart 2020 By admin

“Door te luisteren, kan je
de klant echt ontlasten.”

In 2010 rondde Daan Hoppenbrouwers de vliegopleiding af, maar van een carrière als piloot is het nooit gekomen. Inmiddels staat hij samen met zijn twee broers en vader aan het roer van vijf bedrijven. Naast Brakel Wandsystemen en Brakel Producties, behoren ook Anso Facilitaire Diensten, Lift- en Roltrapreiniging en Anso Schilders. Wat hij het leukste vindt aan zijn werk? De veelzijdigheid van de verschillende ondernemingen en het dagelijks contact met de klant.

Van huismeester naar ondernemen

Hoewel het aanvankelijk zijn droom was om piloot te worden, werkt Daan inmiddels alweer ruim tien jaar met veel plezier binnen het familiebedrijf. “Nadat ik in 2010 de vliegopleiding afrondde, begon het solliciteren”, vertelt Daan. “Dit kan lang duren en daarom ben ik tegelijkertijd aan de slag gegaan bij Anso, het bedrijf dat mijn opa al in 1929 oprichtte. Hier werd ik verhuurd aan Sodexo en werkte ik voor KLM. Ik ben begonnen als huismeester, wat betekent dat ik bijvoorbeeld de post rondbracht en lampen verving. Daarna werkte ik als facilitair coördinator en site services manager. Na vijf jaar kwam ik terug bij Anso. In 2017 heb ik mijn pilotendroom definitief laten varen en ben ik me samen met mijn broers volledig op Anso en Brakel gaan richten.”

Maak van jouw probleem mijn probleem

Met vijf bedrijven is er altijd wat te doen. Daan: “Meestal ben ik drie dagen bij Brakel in Hilversum en twee dagen bij Anso in Aalsmeer. Ik start altijd om 6:15 uur, maar verder is iedere dag anders. Van afspraken met klanten tot overleg met de projectleiders en het inventariseren van de klantbehoefte in de markt. Mijn primaire rol is zorgen dat de klant tevreden is en het werven van nieuwe klanten. Heel extern gericht dus. Dat is ook wat ik het leukste vind aan mijn werk, de diversiteit in klantcontacten en de veelzijdigheid van onze bedrijven. We zien steeds vaker dat we voor klanten bijvoorbeeld niet alleen een verhuizing regelen, maar ook meteen wanden plaatsen en het schilderwerk verzorgen. Mijn belangrijkste doel is dan ook om te voorzien in een totaalbehoefte en de klant zoveel mogelijk te ontlasten. Dit begint bij luisteren. Pas als je goed luistert kan je echt meedenken over een oplossing. Maak van jouw probleem mijn probleem!”

Benieuwd wat Daan of één van zijn collega’s voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op.

Neem contact met ons op!

Contact opnemen

Word een mogelijkmaker.

    Bekijk alle vacatures

    Anso maakt het mogelijk.

    Neem contact op

    Anso

    Nieuwe Havenweg 10
    1216 BS Hilversum

    Nevenvestiging:
    Schinkeldijkje 16L
    1432 CE Aalsmeer

    Whatsapp met ons

    085 750 99 99
    info@anso.nl

    Menu

    • Home
    • Maakt het mogelijk
    • Referenties
    • Werken bij
    • Over ons
    • Contact

    Diensten

    • Specialistische schoonmaak
    • Facilitaire dienstverlening
    • Verhuizingen
    • Lift- en roltrapreiniging

    Vacatures

      Bekijk alle vacatures

      © Anso Facilitaire Diensten B.V. | Privacyverklaring

      Categorie: Nieuws

      Volgend bericht: Voor het team van Anso Facilitaire Diensten is niets te gek »

      Copyright © 2023 · UBO Theme on Genesis Framework · WordPress · Log in